סרטונים

MicroJuk
Play Video
MicroJuk
Play Video

מדפסות מגליל לגליל בפורמט הרחב של HP מיועדות להתמודד עם נפחים גבוהים של שילוט בפורמט גדול ויישומים דקורטיביים, מה שמבטיח הדפסה באיכות גבוהה בקצב שקשה להשתוות אליו.

האץ את יעילות הייצור

תן לעסק שלך להמריא עם צבעים מלאי חיים של עד 89 מ”ר לשעה (958 רגל מרובע לשעה). צמצם הפרעות והשיג יעילות רדיקלית עם תוכניות לשירותי הדפסה מקצועיים של HP.

ההדפסה שתביא לך שולי רווח גבוהים יותר

הרחב את ההיצע שלך עם הלבן הבוהק ביותר שיש. קבל עבודות עם שולי רווח גבוהים יותר עם טווח צבעים רחב יותר ב-30%‏ ובחר מתוך מגוון רחב של יישומי שילוט ותפאורה.

לשמור על הבריאות ועל הסביבה

דיו HP Latex על בסיס מים הינו הטכנולוגיה המאושרת ביותר לסביבה ועם מספר רב של אישורים—ללא מזהמי אוויר מסוכנים, הדפסות ללא ריח, קרטון דיו למחזור וחומרי הדפסה אקולוגיים.

פתח את הדלת  ליישומים נוספים ולשולי רווח גדולים יותר

  • באנרים
    כעת ניתן להדפיס באנרים רוויים במהירות של 89 מ”ר לשעה (958 רגל מרובע לשעה). אתה יכול להשיג עד 30% טווח צבעים רחב יותר במהירות גבוהה. נוסף על כך, באנרים שאינם מכילים PVC בשילוב עם צבעי HP Latex מבוססי מים, מציעים פתרון סביבתי נהדר המאפשר גישה לעסקאות חדשות.
  • קנבס וטפטים
    הדפסה רוויה על קנבס וטפטים ב-69 מ”ר לשעה (743 רגל מרובע לשעה). השתמש בדיו מקוריים של HP Latex על בסיס מים עבור ציפוי קיר ומשטחים עם אישורים בעלי משמעות.
  • Window graphics
    הדפסה שלwindow graphics בלבן אטום במהירות של 45 מ”ר לשעה (484 רגל מרובע לשעה). הדיו הלבן הייחודי של HP נותן לך גימור אטום גבוה על חומרי הדפסה שקופים וצבעוניים, מה שהופך אפילו הדפסות תלת-שכבתיות למהירות ופשוטות. אפשרות של הדפסת לבן מעל מאפשרת לך גם ליצור הדפסות לחלונות פנים.
  • גרפיקה לכלי רכב
    הפק הדפסה לרכב בקצב של 69 מ”ר לשעה (743 רגל מרובע לשעה). ההדפסות יוצאות יבשות, מוכנות ללמינציה מיידית. מציעים יכולת מתיחה של עד 160% לעיטוף, דיו הגמיש של HP Latex עוזר להקל על ההתקנה.
  • טקסטילים
    הדפס ישירות על טקסטיל במהירות של 49 מ”ר לשעה (527 רגל מרובע לשעה). אספן הדיו של HP הופך את העבודה עם בדי פוליאסטר עם נקבוביים ובדי כותנה ללא מאמץ. וזה צעד קל לטקסטיל עם תאורה אחורית הודות לטווח הצבעים המרשים שלנו.
דילוג לתוכן