HP Latex 335 (1625 mm)

באפשרותך לקבל רב-תכליתיות וליהנות מהדפסה נוחה של עבודות לתצוגה בתוך מבנים ומחוץ להם באמצעות מדפסת משתלמת זו. ההדפסים יוצאים יבשים לגמרי ומאפשרים לך לספק מהיום להיום. קנה במחיר שהינו בהישג יד, ושמור על עלויות הפעלה נמוכות.

סרטונים

MicroJuk
Play Video
MicroJuk
Play Video

הרחב את אפשרויות השימוש – התעלה על הציפיות של הלקוחות

התעלה על ציפיות הלקוחות לגבי איכות התמונה, בכל עבודה ועבודה. קבל תוצאות עקביות ומדויקות על-גבי מגוון רחב של מצעים. חזור על הפעולה בכל הדפסה, ללא הפתעות. עם צבעי דיו מבוססי-מים HP Latex, הדפסים נטולי ריח משיגים תוצאות שממסים לא יכולים להשיג.

אספקה מהיום להיום — תוכל לקבל כל עבודה

ללא זמן המתנה – הדפסי HP Latex‏יוצאים מן המדפסת יבשים לגמרי. אביזר החיתוך האוטומטי של ציר X מסייע לך לספק באותו יום — ובאפשרותך להפיק מגוון רחב יותר של יישומים. עמידות בפני שריטות הדומה לצבעי דיו קשי-תמס 1 מסייעת בהפחתת הסיכון לנזק.

שמור על עלויות נמוכות — התחל בהשקעה משתלמת

באפשרותך להגיע למהירויות הפקה ולחסוך זמן עם תהליכים אוטומטיים, תחזוקה ו-RIP תיבת דואר נכנס. חסוך שעות – בחר פרופילי חומרי הדפסה כלליים או מותאמים אישית, וצור פרופילים משלך. קבל איכות תמונה מהיום הראשון ולאורך כל חיי המדפסת — ראשי הדפסה של הזרקת דיו תרמית של HP הניתנים להחלפה על-ידי המשתמש.

  1. נבדק על-ידי HP Image Permanence Lab על מגוון חומרי הדפסה. השוואה של עמידות בפני שריטות מבוססת על בדיקת צבעי הדיו HP Latex וצבעי דיו קשי-תמס טיפוסיים. עמידות התצוגה מחוץ למבנה נבדקה בהתאם לתקן SAE J2527‎ באמצעות צבעי דיו HP Latex על מגוון של חומרי הדפסה, לרבות חומרי הדפסה של HP‏; בכיוון תצוגה אנכי בתנאים מדומים של תצוגה נומינלית מחוץ למבנה עבור תנאי אקלים גבוהים ונמוכים נבחרים, לרבות חשיפה לאור שמש ישיר ומים; הביצועים עשויים להשתנות בהתאם לתנאי הסביבה המשתנים. עמידות של תצוגה עם ציפוי באמצעות ציפוי הלמינציה HP Clear Gloss Cast Overlaminate. התוצאות עשויות להשתנות בהתאם לביצועים של חומרי הדפסה ספציפיים.
  2. Mechanical printing time. Reprint from the printer queue. Printed in Fast mode, using HP Bright White Inkjet Paper (bond) and Original HP inks.
  3. From A4/A to A0/E, with up to 100 A1/D-size capacity.
  4. Excluding Type 2 DFE (Digital Front End) as defined in Energy Star® Product Specification for Imaging Equipment version 3.1.
  5. Total power measured in sleep mode including the Digital Front End contained on the product.
  6. Maximum rate of output for colour image 100% colour coverage. Printed on maximum roll size, with Original HP Vivid Photo Inks.
Printing Speed

50 m²/hr – Billboard (2 pass)
23 m²/hr – Outdoor High Speed (4 pass)
17 m²/hr – Outdoor Plus (6 pass)
13 m²/hr – Indoor Quality (8 pass)
10 m²/hr – Indoor High Quality (10 pass)
6 m²/hr – Backlits, Textiles, and Canvas (16 pass)
5 m²/hr – High Saturation Textiles (20 pass)

Print resolution

Up to 1200×1200 dpi

Print technology

HP Latex Printing Technologies

Margins (top×bottom×left×right)

5×5×5×5 mm

Ink types

HP Latex Inks

Ink cartridges

Black, cyan, light cyan, light magenta, magenta, yellow, HP Latex Optimizer

Ink Volume

775 ml

Printheads

6 (2 cyan/black, 2 magenta/yellow, light cyan/light magenta, 1 HP Latex Optimizer)

Color consistency

Average <= 1 dE2000, 95% of colors <= 2 dE2000

Media Handling

Roll feed; take-up reel; automatic cutter (for vinyl, paper-based media, backlit polyester film)

Media types

Banners, self-adhesive vinyls, films, papers, wallcoverings, canvas, synthetics, (fabrics, mesh, textiles and any other porous materials require a liner)

Media Size

254 to 1625-mm rolls (580 to 1625-mm rolls with full support)

Max. roll weight

42 kg

Roll diameter

250 mm

Media Thickness

Up to 0.5 mm

Applications

Banners, Displays, Exhibition and event graphics, Exterior signage, Indoor posters, Interior decoration, Light boxes – film, Light boxes – paper, Murals, POP/POS, Posters, Traffic signage, Vehicle graphics

Connectivity interfaces

Gigabit Ethernet (1000Base-T)

Dimensions (w×d×h)

2561×840×1380 mm

Package dimensions (w×d×h)

2795×760×1250 mm

דילוג לתוכן